ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2016/WNS-SZ

  • Drukuj


Ośrodek Szkoleniowo – Doradczy „PERSONA” w Inowrocławiu, ul. Lotnicza 60, 88-100 Inowrocław zaprasza Oferentów do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy w 2016 roku, związanych z wykonywaniem przez Zamawiającego zadań w ramach projektu „Wsparcie na starcie! Indywidualna i kompleksowa pomoc w wejściu na rynek pracy osób młodych zamieszkujących powiat szczecinecki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 1.2.2 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój).

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Ośrodek Szkoleniowo – Doradczy „PERSONA” w Inowrocławiu

ul. Lotnicza 60, 88-100 Inowrocław

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego, w tym sporządzenie IPD dla 40 uczestników projektu oraz pośrednictwa pracy dla 40 uczestników projektu „Wsparcie na starcie! Indywidualna i kompleksowa pomoc w wejściu na rynek pracy osób młodych zamieszkujących powiat szczecinecki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 1.2.2 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój).

Uczestnikami projektu są osoby młode w wieku 15-29 lat – 40 osób (24K, 16M), zamieszkujące
(w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) na terenie powiatu szczecineckiego. Wsparcie obejmuje wyłącznie osoby młode zaliczone do grupy NEET, tj. nie pracujące (bezrobotne lub bierne zawodowo), nie uczestniczące w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym i nie szkolące się (od co najmniej 4 tygodni nie uczestniczące w pozaszkolnych zajęciach). Wsparcie obejmuje wyłącznie osoby z wykształceniem nie wyższym niż średnie (ISCED 3)

Wspólny Słownik Zamówień:

  • CPV 85312320-8 Doradztwo zawodowe
  • CPV79611000-0 Usługi poszukiwania pracy

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wywiady/konsultacje o charakterze indywidualnych spotkań stacjonarnych z podziałem na zadania:

  1. w ramach zadania 1 - Identyfikacja potrzeb i diagnoza możliwości doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy oraz opracowanie IPD

Zakres przedmiotowy:

  • przeprowadzenie wywiadów z każdym uczestnikiem projektu;
  • zebranie i przeanalizowanie informacji o uczestnikach;
  • weryfikacja zdobytego: wykształcenia, szkoleń, doświadczenia zawodowego, cech osobistych i możliwości fizycznych uczestników;
  • określenie problemu do rozwiązania;
  • przygotowanie uczestników do samodzielnego przeprowadzenia testów tj. Kwestionariusza Istotnych Kompetencji w Poszukiwaniu Zatrudnienia (KIK-PZ);
  • przedłożenie Zamawiającemu szczegółowych arkuszy wywiadów poszczególnych uczestników.
  • identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy uczestników projektu poprzez testy tj. Kwestionariusza Istotnych Kompetencji w Poszukiwaniu Zatrudnienia (KIK-PZ);
  • opracowanie Indywidualnego Planu Działania kierującego na ścieżkę: SZKOLENIA - STAŻE – WSPARCIE MOBILNOŚCI GEOGRAFICZNEJ;
  • przedłożenie Zamawiającemu szczegółowo opisanych arkuszy IPD poszczególnych uczestników.

Proces opracowywania IPD powinien objąć następujące etapy:

  • identyfikacja potrzeb i oczekiwań Uczestnika projektu, mocnych i słabych stron, dokonanie bilansu posiadanych kompetencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego, określenie deficytów Uczestnika projektu oraz poznanie jego potencjału zawodowego, określenie celu zawodowego Uczestnika;
  • ustalenie działań i form pomocy świadczonych Uczestnikowi w ramach projektu – opis działań, terminów realizacji oraz efektu zamierzonego po zrealizowaniu działania;
  • ustalenie działań do samodzielnej realizacji przez Uczestnika projektu – opis działań, terminów realizacji i planowanego efektu po zrealizowaniu każdego działania;
  • sprecyzowanie terminu i warunków zakończenia realizacji IPD przez uczestnika;
  • opracowanie ścieżki udziału w projekcie dla każdego Uczestnika; na tej podstawie
    i na podstawie IPD Uczestnicy kierowani będą na szkolenie i staż.

Liczba godzin doradztwa zawodowego: 40 uczestników x 6h (3 spotkania po 2h/osobę) = 240h

Przez godzinę doradztwa należy rozumieć godzinę zegarową (60 min).

W trakcie pracy z Uczestnikiem projektu, doradca powinien pracować przy wykorzystaniu aktywizujących metod doradztwa.

 

b) pośrednictwo pracy polegające na wspieraniu i prowadzeniu uczestnika projektu w trakcie jego udziału w projekcie – w ramach zadania 2 – Pośrednictwo pracy

 

Zakres przedmiotowy:

  • monitorowanie efektów uczestnictwa w projekcie;
  • nadzorowanie określonej ścieżki wsparcia, w tym w szczególności: nadzorowanie udziału w szkoleniu, poszukiwanie pracodawcy, który przyjmie uczestnika na staż, przygotowanie mentora w zakładzie pracy do opieki nad stażystą, monitorowanie wsparcia mobilności geograficznej;
  • zapewnienie pomocy w utrzymaniu zatrudnienia;
  • współpraca z pracodawcami;
  • poszukiwanie, a następnie przedstawienie wysokiej jakości ofert zatrudnienia;
  • wspieranie w aplikowaniu na wolne stanowiska pracy;
  • monitorowanie samodzielnej aktywności uczestnika w poszukiwaniu pracy, a także zapewnienie płynnego przejścia uczestnika z projektu do zatrudnienia, w tym motywowanie uczestnika, pomoc w usuwaniu przeszkód uniemożliwiających podjęcie zatrudnienia;
  • przedłożenie Zamawiającemu szczegółowo opisanych arkuszy pośrednictwa pracy poszczególnych uczestników.

W trakcie pracy z Uczestnikiem projektu, doradca/pośrednik pracy powinien pracować przy wykorzystaniu aktywizujących metod doradztwa.

Liczba godzin pośrednictwa: 40 uczestników x średnio 20h/osobę = 800h

Przez godzinę pośrednictwa należy rozumieć godzinę zegarową (60 min).

4. Warunki udziału w postępowaniu:

O realizacje zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności:

4. 1. W odniesieniu do doradztwa zawodowego:

4.1.1 Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. doradca zawodowy wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego, bądź wykształcenie wyższe, zdobyte na kierunkach pokrewnych, lub też ukończone odpowiednie studia podyplomowe. Spełnienie warunku na podstawie przedłożenia CV wg wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania, wraz z kopią dyplomu ukończenia studiów wyższych, bądź kopią świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, a także kopią innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje (zaświadczenia, certyfikaty, itp.);
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi zawodowo/poszukującymi pracy oraz co najmniej 300h doświadczenia zawodowego zrealizowanego w ramach doradztwa zawodowego. Spełnienie warunku na podstawieopisu doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 3 do niniejszego Zapytania, wraz z kopią dokumentów poświadczających wykonanie usług wymienionych w załączniku nr 3 (umowy, referencje, itp.);
  • posiadać wiedzę i umiejętności związane z aktywizującymi metodami wsparcia indywidualnego. Spełnienie warunku na podstawieoświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania;
  • posiadać znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), Kodeksu Pracy, wiedzy z zakresu poradnictwa zawodowego z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu. Spełnienie warunku na podstawieoświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania.

4.1.2. Przedstawią konspekt planowanego wsparcia dla Uczestników projektu (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, przedłożą oddzielny konspekt na każde z tych zadań). Spełnienie warunku na podstawiekonspektu wg wzoru z załącznika nr 5 do niniejszego Zapytania.

Oferenci (doradcy zawodowi), nie spełniający któregokolwiek z ww. warunków zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.

4.2. W odniesieniu do pośrednika pracy:

4.2.1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pośrednika pracy wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu psychologii, doradztwa zawodowego, bądź wykształcenie wyższe, zdobyte na kierunkach społecznych, lub też ukończone studia podyplomowe na kierunkach społecznych. Spełnienie warunku na podstawie przedłożenia CV wg wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania, wraz z kopią dyplomu ukończenia studiów wyższych, bądź kopią świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, a także kopią innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje (zaświadczenia, certyfikaty, itp.);
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi zawodowo/poszukującymi pracy oraz co najmniej 400h doświadczenia zawodowego zrealizowanego w ramach pośrednictwa pracy. Spełnienie warunku na podstawieopisu doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania, wraz z kopią dokumentów poświadczających wykonanie usług wymienionych w załączniku nr 2 (umowy, referencje, itp.);
  • posiadać wiedzę i umiejętności związane z aktywizującymi metodami wsparcia indywidualnego. Spełnienie warunku na podstawieoświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania;
  • posiadać znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), Kodeksu Pracy, wiedzy z zakresu pośrednictwo pracy z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu. Spełnienie warunku na podstawieoświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania.

4.2.2. Przedstawią konspekt planowanego wsparcia dla Uczestników projektu. Spełnienie warunku na podstawiekonspektu wg wzoru z załącznika nr 5 do niniejszego Zapytania.

Oferenci (pośrednicy pracy), nie spełniający któregokolwiek z ww. warunków zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.

4.3. Informacje o wykluczeniu:

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Spełnienie warunku na podstawieoświadczenia wg wzoru z załącznika nr 6 do niniejszego Zapytania.

Oferenci (doradcy zawodowi, pośrednicy pracy), którzy nie przedłożą oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym, zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.

4.4. Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania wszystkich dokumentów, dotyczących zrealizowanej usługi, przekazywanych Zamawiającemu (rachunki/faktury, karty pracy), zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji;
  2. Limit zaangażowania personelu projektu/osób zaangażowanych w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym ze środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów nie może przekroczyć 276 godzinmiesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie. Będzie też zobowiązany do jego aktualizacji podczas trwania umowy;
  3. Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane
    z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków
    w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020);
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na doradztwo/pośrednictwo, a w przypadku gdy uczestnik przerwie udział w projekcie, Wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w doradztwie/pośrednictwie;
  5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu miesięcznych kart pracy
    z wykonywania powierzonych mu zadań oraz przedłożenia prawidłowo wypełnionych druków, potwierdzających przeprowadzenie indywidualnych spotkań w formie doradztwa/pośrednictwa z uczestnikiem projektu, w terminie do 5 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni;
  6. Zapłata wynagrodzenia za wykonywanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury VAT, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę miesięcznych kart pracy z wykonywania powierzonych mu zadań oraz przedłożenia prawidłowo wypełnionych druków potwierdzających przeprowadzenie indywidualnych spotkań w formie doradztwa/pośrednictwa z uczestnikiem projektu. Termin zapłaty może być wydłużony, w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego transzy z DWUP w Szczecinie, a także w przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę prawidłowo wypełnionych druków. Z tego tytułu nie należą się Wykonawcy żadne odsetki za zwłokę.

5. Udział podwykonawców:

Zamawiający wyklucza udział Podwykonawców w realizacji zamówienia.

6. Możliwość składania ofert częściowych:

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w podziale na zadania:

  1. Prowadzenie przez doradców zawodowych indywidualnych spotkań w formie wywiadu/doradztwa z uczestnikiem projektu – w ramachzadania 1 - Identyfikacja potrzeb i diagnoza możliwości doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy oraz opracowanie IPD
  2. Pośrednictwo pracy polegające na wspieraniu i prowadzeniu uczestnika projektu w trakcie jego udziału w projekcie – w ramach zadania 2 – Pośrednictwo pracy

7. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: od kwietnia 2016 (od dnia podpisania umowy) do 30 grudnia 2016 r.

8. Kryteria wyboru oferty:

8.1. Zamawiający określił trzy kryteria oceny ofert: cena, kwalifikacje zawodowe, konspekt.

  • Cena: 55%,

Kryterium Cena (C) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (Cor), tj:

C = Cmin. / Cor. x 55%

Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty. W ramach niniejszego kryterium Oferent może uzyskać maksymalnie 55 punktów.

  • Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: 20%

Kryterium Doświadczenie i kwalifikacje (Dik)oceniane będzie zgodnie z poniższą specyfikacją:

  1. Doradca/pośrednik posiada udokumentowane roczne doświadczenie zawodowe –
    5 punktów;
  2. Doradca zawodowy posiada udokumentowane co najmniej 100h przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z doradztwem zawodowym – 5 punktów;
  3. Doradca zawodowy posiada udokumentowane co najmniej 200h przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z doradztwem zawodowym – 10 punktów;
  4. Doradca zawodowy posiada udokumentowane co najmniej 300h i więcej przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z doradztwem zawodowym – 15 punktów;
  5. Pośrednik pracy posiada udokumentowane co najmniej 100h przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z pośrednictwem pracy – 5 punktów;
  6. Pośrednik pracy posiada udokumentowane co najmniej 200h przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z pośrednictwem pracy – 10 punktów;
  7. Pośrednik pracy posiada udokumentowane co najmniej 400h przeprowadzonych zajęć/rozmów związanych z pośrednictwem pracy – 15 punktów;

Doświadczenie i kwalifikacje będą oceniane na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, które pozwolą na weryfikację posiadania odpowiednich kwalifikacji (w tym CV oraz kopi referencji/umów/dyplomów/certyfikatów/zaświadczeń itp.). Oferent w przedstawionych dokumentach musi dołożyć należytej staranności w celu przedstawienia rzetelnych informacji, zgodnych z prawdą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania oryginalności przedłożonych dokumentów. W ramach niniejszego kryterium Oferent może uzyskać od maksymalnie 20 punktów.

  • Przygotowanie konspektu: 25%

Kryterium konspektu (Kon) oceniane będzie przez kierownika projektu, na podstawie przedłożonego/ych konspektów, dla każdego zadania oddzielnie, przy czym, w przypadku składania ofert do kilku zadań, punkty uzyskane za poszczególne konspekty nie sumują się (przykładowo: Oferent składający ofertę w zadaniu 1 i 2 oceniany jest dwutorowo:

- Zadanie 1: punkty uzyskane w kryterium ceny + punkty uzyskane w kryterium doświadczenia i kwalifikacji zawodowych + punkty uzyskane za konspekt dot. Zadania 1 = łączna wartość oferty;

- Zadanie 2: punkty uzyskane w kryterium ceny + punkty uzyskane w kryterium doświadczenia i kwalifikacji zawodowych + punkty uzyskane za konspekt dot. Zadania 2 = łączna wartość oferty).

Kryterium konspektu (Kon) będzie oceniane na zasadzie przyznania punktów od 0 do 25 za odniesienie się do zakresów przedmiotowych określonych w pkt 3 niniejszego zapytania, a także za wartość merytoryczną konspektu, zastosowane metody oraz prognozowane efekty.    

W przypadku, gdy Oferent w ogólnej ocenie punktowej (C+Dik+Kon) uzyska mniej niż 75 punktów, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów.

8.2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

8.3. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia.

8.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

8.5. Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w niniejszym zapytaniu poprzez żądanie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

8.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kilku wykonawców spośród tych, którzy uzyskali największą ilość punktów podczas oceny ofert. Wykonawcy deklarują gotowość do realizacji wskazanych zadań w terminach i wymiarze godzinowym uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym.

9. Opis przygotowania oferty:

9.1. Oferent może złożyć ofertę na wszystkie, bądź na wybrane Zadania.

9.2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna zostać w pełni wypełniona.

9.3. Oferent może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

9.4. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci bez otwierania.

9.5. Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowy cenowej stanowiącym zał. nr 1do niniejszego zapytania. Należy do niej załączyć:

  1. Curriculum Vitae – zał. nr 2;
  2. Oświadczenie Oferenta dotyczące posiadanego doświadczenia zawodowego – zał. nr 3;
  3. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonania zlecenia – zał. nr 4;
  4. Konspekt dla Zadania/ń, których dotyczy oferta – zał. nr 5;
  5. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - zał. nr 6;
  6. W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 10 niniejszego zapytania ofertowego;
  7. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, referencje i umowy poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe.

9.6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, a każda strona ponumerowana u dołu strony i zaparafowana lub podpisana przez Oferenta. Wszystkie kopie powinny być oznaczone „Za zgodność z oryginałem”, zawierać datę i podpis Oferenta. Dopuszcza się możliwość stosowania zwrotu „Za zgodność z oryginałem od str. do str.”.   Oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta.

9.7. Oferty należy dostarczać w zamkniętej i nieprzejrzystej Kopercie z oznaczeniem „OFERTA/WNS-W”. Na opakowaniu dodatkowo należy zamieścić imię i nazwisko Oferenta (bądź jego nazwę, jeżeli Oferent prowadzi działalność gospodarczą), co umożliwi zwrot nienaruszonej oferty w przypadku złożenia oferty po terminie lub jej wycofanie.

9.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie lub otwarcie oferty w przypadku nie oznakowania lub nie opieczętowania oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.

10. Miejsce i termin składania ofert:

10.1. Oferty należy dostarczyć na adres: Ośrodek Szkoleniowo – Doradczy „PERSONA” w Inowrocławiu, ul. Lotnicza 60, 88-100 Inowrocław listownie (decyduje data i godzina wpływu), bądź osobiście (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 -16:00, decyduje data i godzina wpływu).

10.2. Termin składania ofert upływa 29 kwietnia 2016 roku o godz. 16.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane i będą odesłane Oferentom.

11. Ocena i wybór najkorzystniejszej oferty:

11.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich złożenia. W ciągu 7 dni kalendarzowych Zleceniodawca dokona oceny złożonych ofert i w sytuacjach wymagających doprecyzowania ze strony Oferentów, zawezwie ich do złożenia wyjaśnień.

11.2.Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalne.

11.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi Oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie.

12. Dodatkowe informacje:

12.1. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych;

12.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny;

12.3.Każdy Oferent, niezależnie od tego czy prowadzi, czy nie prowadzi działalności gospodarczej, w ofercie podaje cenę brutto, tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego;

12.4. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich;

12.5.Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;

12.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.

12.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem zajęć w innym terminie.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych

.